Skog och "ofrivillig" tv-dag

Idag har jag haft en dag med Ajax-Utrecht, Mjällby-HIF, GAIS-Elfsborg, Barcelona-Real Madrid och Olympic Marseille-PSG... Jag vet inte vad jag ska säga om detta...... mer än att Mjällby tryckte på när de låg under mot HIF, jag höll lite på Elfsborg som jag förstått fajtas i guldstriden, El Clasico är lite mer finspel än man brukar få se i division 6 östra Uppland och Zlatan såg som vanligt helt ok ut men tv-produktionen kring Ligue 1 kändes B.

Igår var en roligare dag!! .... bland annat så gick jag och A-K en 3,5h lång promenad runt Gimodammen... Med andra ord en rejäl dos skog med inslag av vatten och blåklockor (i oktober!). Jag ser fram emot nästa promenad :-)

1 kommentar:

  1. Väldigt mycket fotboll för dig :)
    Jag hänger gärna med på promenad någon gång!

    SvaraRadera