Jag och armbandet

Det har varit slappa sommardagar senaste tiden, bortsett från en paddeldag i kajaker så har vi mest haft det soft. Idag kom Magda på finbesök till Uppsala, så vi tog-ikapp över en fika innan vi besökte en väldigt anonym skoaffär som sades ha damskor i storlek 43 - men det hade dom inte.

Här är jag och mitt nya armband på Svenssons taverna tillsammans med en Bellini 
- dock inte så god som i Venedig:

...och här är vi på O'learys och hejjar fram Helsingborgs IF i kvalet till Champions League:

Hittils har vi haft bra kvällar tillsammans - jag och armbandet.

Imorgon åker vi (jag och Valle alltså, möjligen får armbandet följa med också) mot Västergötland, förhoppningsvis med några fina stopp på vägen. Slutmålet är att få träffa familjen, inklusive härligaste Guldklimpen och hans goa syster! (som ännu inte fått något blogg-nickname).


2 kommentarer:

  1. Åh, när blev du moster för andra gången då? :D Vad roligt! Vi håller koll på stadsdelen tills ni är tillbaks! Vi laddar för hösten nu, idag med brunt nagellack och tända ljus (Patrik skippade nagellacket dock..). Vi får ses när ni är tillbaks!

    SvaraRadera
  2. Gillar din nya blogg starkt! Och armbandet är jättefint!

    SvaraRadera