Inomhus

När jag skrollar ner lite i bloggen och ser bilderna från vår lilla tältning för några veckor sedan - då jag även badade, så känns det väldigt avlägset! Sedan dess har det blivit höst, stearinljusen har kommit fram.

Senaste helgerna har jag - bortsett från några dejter med våra fina grannar - mest varit inne och pluggat samt gjort endel framtidsresearch i form av lägenhetsvisningar. Idag var vi på ytterligare en visning och det blev återigen ett "nej tack". Tur att vi inte har tids-panik, så många saker måste ju falla på plats när/om vi ska köpa ny lägenhet. Läget, Priset, Planlösningen, Storleken...ja ni vet. Det slutar nog med att jag får bygga mitt eget hus ;)

Till veckan väntar, förutom jobb, två dagar på universitetet - innan dess: artikelläsning :) Nästa helg vill jag styra upp lite "uteliv" i en eller annan form, det här med att sitta inne och läsa är ju trevligt men det finns gränser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar